torsdag 8 oktober 2009

sista dagen på south beach

I eftermiddag lämnar vi vårt liv här i Miami och återvänder till Sverige. Vi håller på och packar och städar ur lägenheten för fullt. Det verkar som om allt kommer få plats, med nöd och näppe, och jag kan konstatera att de tre resväskor vi hade med oss när vi åkte hit har blivit fem. Det känns lite småtråkigt att byta 30 grader och strålande sol mot Sveriges höstväder med vetskapen om att en lång vinter ligger framför en men samtidigt skönt att återvända till vänner, familj och det hemtama. Inte för att jag varit särskilt aktiv på att blogga (och inte för att jag tror att så många fler än min mamma följt bloggen den senaste tiden) men jag kan ju ändå meddela att detta blir det sista inlägget för gott! Snart ses vi!

1 kommentar:

  1. Det är sällan jag avprenumererar på något så jag följer fortfarande. Fast jag har uppenbarligen lite backlogg på bloggläsandet.

    Välkomna hem! Hoppas återanpassningen gått relativt smärtfritt!

    SvaraRadera