onsdag 27 maj 2009

f y i

När jag var påväg hem från affären (världens bästa) såg jag en kille med ett djur i sele på axeln. Först trodde jag att det var en katt, sen tänkte jag att varför skulle en katt sitta på en axel och ser det inte lite ut som en apa? sen såg jag en lång svans som var svart-vit randig och började tänka tvättbjörn. Jag hann aldrig se ordentligt.

Men jag tror ändå att det var en apa, det verkar väl mer normalt att ha en apa sådär lite casual på axeln en onsdagseftermiddag än en tvättbjörn? och har tvättbjörnar långa svart-vit randiga svansar? har apor det?

Jag måste ändå säga att här på south beach har djurskinn/pälsmodet tagits ett steg längre, först var det levande ormar runt halsarna och nu apor/tvättbjörnar... vad kommer härnäst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar