måndag 4 maj 2009

oväntat besök

Nu har jag haft mitt första besök i Miami. Väldigt oplanerat och överraskande. Min gamla vän Mariana var på väg hem från Guatemala men blev, pågrund av flygförseningar, "fast" i Miami en dag. Så idag har vi hängt på South Beach. Vi hann kolla in stranden ...

... och äta jättenachos till lunch på mitt och Stefans nya favvo-mex hak: T-mex

Sen var hon tyvärr tvungen att ge sig iväg till flygplatsen igen.

Det var otroligt kul att marre kunde titta förbi, lite märkligt bara att kunna få spontanbesök när man är så långt hemifrån. En bra påminnelse om att världen är liten ibland, och nej, jag bjöd inte på Gevalia.

2 kommentarer:

  1. Vad fina ni är! Ohyggligt solbrända och snygga dessutom. (Avundsjuk!)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Cecilia. Finaste tjejerna!

    Det är inte utan att jag saknar er båda två nu. Keep up the good livin'!

    SvaraRadera